人気ブログランキング | 話題のタグを見る

The event photos vol.1 - イベントフォト その1-

懸賞 2008年 11月 27日 懸賞

(English following Japanese)

お待たせしました!
先日23日に行われた、クリスタルボウル演奏会とアートギャラリーの写真を公開します♪
Now I'm updating the photos of the event on 23th last Sunday !

エントランス
Entrance


貴代さんのお母様がお宅から見事な胡蝶蘭を持ってきてくださいました♪
豪華なエントランスになりました♪
ポスターの注文やフレームもご用意していただきました。 お母さま、本当にありがごうざいました。
Takayo's mother brought great phalaenopsis orchids from her house.
And she also ordered the poster and the white frame for us.
Thank you very much, Mrs..

会場
The hall


天然の大理石の会場。 演奏会の準備をしているところ。
今思えば、この天然石のパワーのおかげもあって、場がとても神聖なエネルギーに包まれていたと思います。 ありがとう・・。
4才と2才の甥っこくんも手伝ってくれました。 ありがとうね!
The hall with nature marble stones. We are preparing.
Now, I think, thanks of the power of those nature marble stones, the hall was filled with holy energy.
Thank you.
My little nephews (4-years-old and 2-years-old) also helped us. Thanks !

クリスタルボウル
Crystal bowls


7つのチャクラの数だけクリスタルボウルがあります。
それぞれ大きさも違い、第一チャクラから第七チャクラまで順番に並べます。
There are 7 crystal bowls same numbers as 7 chakras.
Placed in order form first chakra to seventh chakra.

まだたくさん続きます。 ↓ Moreをクリックしてご覧ください♪
Still continue a lot. Click "More" to see.




天使のランプ
Lamp of Angel


舞台に飾った天使のランプ。 とってもかわいいですね!
こちらも、クリスマスツリーも貴代さんのご両親が持ってきてくださいました。
本当に感謝感謝です!
The lamp of angel by the stage. So cute !!
It and the christmas tree also were brought by Takayo's parents.
Thank you so much !!!

ギャラリー
Art Gallery


そして、会場右側のスペースが私のギャラリーです♪
今準備終わって、弟と知人が絵と絵のメッセージを読んでいるところ。
まだ開場前です。
弟がイベントの司会や荷物運び、手伝いをしてくれました!
そして、たくさんの愛する友達たちが準備と片づけを手伝ってくれました!
本当にありがとう!!
And, this is my gallery space, right side of the hall.
Now, the preparing was finished, my brother and my friend are watching my pictures and reading each message.
My brother helped carrying things and hosted the event.
And, my dear friends helped preparing and clearance for us !!
Thanks a lot !!

天使の絵
Pictures of angels






今回は14点展示しました。
I showed 14 pictures, this time.

妖精と天使の絵
Pictures of a fairy and an angel


こちらの二つの絵は、またオークションにて来月販売したいと思います。
I will sell the 2 pictures in internet auction next month.

販売コーナー
Sales section




今回展示した天使の絵のプリントアートとポストカードです。
(A3サイズとA4サイズのプリントアートと、5種類のポストカード)
Postcards and Print Arts of my angel arts which I showed this time.
(A3 size and A4 size print art and 5 kinds of postcards)

こちらはおかげさまで、本当にたくさんの素敵な方々に買われていきました。
そこで、温かい感動があったので、そのことを次のコラムに書こうと思います。
Those print arts and postcards were bought by nice customers.
I have a impressive story then, I will write it on next column.

貴代さんの演奏
Takayo's recital


今回も、より磨かれた素晴らしく美しい音色が、神聖なエネルギーと貴代さんの温かい祈りとともに会場に響き渡りました。
貴代さんは「すべての存在がこころから幸せになりますように」と、40分間ずーっとお祈りを捧げながら演奏されるので、それが本当に伝わってきます。
貴代さんありがとう!
The beautiful and brushed up sound were resounded in the hall with holy energy and her warm praying.
She is always playing the crystal bowl with praying "Everyone will be able to be happy from the heart", for 40 minutes. So, I feel that very well.
Thank you, Takayo !

お花
Flowers


貴代さんのお母さまから花束をいただきました!(右の黄色い花束)
ありがとうございました!
ものすごく感動し、泣いてしまいました。笑
つづきを次のコラムに書きます!
Takayo's mother gifted me flowers !(Right yellow one)
Thank you so much !
I was so impressive with that, and cry !
I will write the continuation in next column !

つづき
Next column

by naomiangel | 2008-11-27 17:51 | Event イベント

<< イベントフォト その2 懸賞 Thank you ! - あ... >>