人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Thank you ! - ありがとうございました! -

懸賞 2008年 11月 25日 懸賞

(English following Japanese)

無事に23日の貴代さんのクリスタルボウル演奏会とNaomi Angelのアートギャラリーが終わりました!

とても大成功でした!

まだクリスタルボウルの効果のおかげか、幸せ感のおかげか、頭がぼーっとしていますが・・・

とにかく、大きな感動と幸せに包まれて、素晴らしい一日になりました。

イベントの様子を写真とともに、また後日詳しくアップしますので、少々お待ちください♪

来てくださった方々、本当に本当にお一人お一人がおこころが温かく、素敵な方々ばかりで、主催者の私たちの方がたくさん励まされ、祝福され、幸せな気持ち、いっぱいになりました・・・
本当に本当に、皆様、ありがとうございました!

感謝しても感謝しても感謝しつくせません・・・

また今回来られなかった方々でも、応援のメッセージを下さり、本当にありがとうございました!



We could hold our event; Takayo's Crystal Bowl and Naomi Angel's art gallery on 23th, successfuly.

Thank you so much !

Not sure thanks of the effect of her crystal bowl or happiness of everything, but, my mind is still moony...

Anyway, we were filled with big impression and happiness by customers, it became a great day.

I will update the photos of our event and details, later, please wait for it.

All our customers have really warm hearts and wonderful people, we were encouraged a lot, celebrated and given a lot of happiness by them.
All of you, thank you so much !!

I can never thank you enough....

And, also people who couldn't come this time, thank you so much for giving your encourages for us.

by naomiangel | 2008-11-25 14:29 | Event イベント

<< The event photo... 懸賞 Exhibition tomo... >>