人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -

懸賞 2009年 05月 04日 懸賞

(English following Japanese)


← いつもクリックありがとうございます♪
← Thank you very much for the click, always !
Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -_f0186787_11464566.jpg

5/2(土)、群馬会館でのアートギャラリー&クリスタルボウル演奏会、大成功でした!
来てくださった皆様、本当に、ありがとうございました!
May 2nd, the event of my exhibition and Takayo's Crystal Bowl music was succeed !
Thank you so much, all our customers !

今回も、12枚の天使のオリジナルオラクルカードをご提供したのですが、意外に、これが大好評でした!
みんなそれぞれ、ほぼぴったりなメッセージだったようです。
特に驚いたのは、あるお客さまの小さな男の子(小学校低学年くらい)が「Gaia - 地球へ -」を引いたことです。 このお子さんも、きっとクリスタル・チルドレンなのでしょう。^^
(※クリスタル・チルドレンとは、地球をよりよくするために、宇宙から遣わされた魂たち)
I provided the original oracle cards of my 12 angels arts, it was very popular !
Most of all got the near right message from them.
I got surprised one boy (about 8~9 years old) got the card of "Gaia".
He must be the crystal children.
(*Crystal children are the souls from universe, who will make the better Earth.)

また6/6(土)にあります♪
お会いできるのを楽しみにしています♪
We will have the event on June 6th Sat.
I'm looking forward to seeing you again.

そうそう、今回の私にとってのサプライズは、先週の東京のコラボイベントで一緒に組んだ、あの、ヒーリングアートの小玉恵美子さんが、湘南から群馬会館までわざわざ来てくださったこと!
びっくり~!!
恵美子さん、本当にありがとう!!
Oh, yeah, this time, the big surprise for me was Ms. Emiko Kodama who is healing artist and joined the Tokyo collabolation event last week, came to the exihibition from Shonan to Gumma ! (Very far away. I guess, it takes for about 4 hours...)
Thank you so much, Emiko-san !!

Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -_f0186787_12223974.jpg

Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -_f0186787_12232470.jpg「光の柱」の複製版
"Sun Pillar"'s Print Art

Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -_f0186787_12234057.jpg

またちょっと不思議なこと・・というか・・
挨拶のスピーチのときに、話題にした天使や女神の絵のタイトルや、メッセージの紙がペラリとはがれて落ちました。
私はここにいますよ、と教えてくれているみたいです。
I had some mystery..
When I was speaking in front of customers, the paper of title and message of about some angels and muse's arts which I talked about, fell down from the boards.
Like, I'm here, they tell me.



ギャラリーから帰ってきて、うちの庭の光のスポットといわれる場所で見つけた幸運。 ^^ ↓
あることについて、「どうしよう~・・」と考え込んでしゃがんだ目の前にあったのです。 よい兆しです♪
大丈夫! 絶対に成功する、というメッセージをいただきました♪
(うちの庭のある一角に光のエネルギーがたくさん降りてきているスポットがあるのです。 あるスピリチュアルな知り合いがそう教えてくれました。)
When I came home from the exhibition, I found the luck at the light spot of my garden. : ) ↓
I sit down with thinking some problem, "what should I do ?", there was a clover just in front of me. It's good sign !!
I got the message "You will be all right, you will be succeed".
(There is a light spot in my parent's garden, one spiritual friend told us, "The energy of light from universe showers here".)
Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -_f0186787_11464566.jpg
あれ、前にも似たような写真がありましたね?笑
Did you see the similar photo before ? haha.

このクローバーを「聖書」に挟んで押しました。^^
素晴らしいエネルギーが込められそうです。^^
I pressed the clover in the bible.
Great energy will be put in it... : )

最後に、初回(2008年6月)のギャラリーの時に、いただいたお花たちを感謝の気持ちをこめて、記念に載せておきます。
At the end, I would like to show flowers I was gifted, here, with gratitude and as my memory.

Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -_f0186787_12342136.jpg
貴代さんのお母さんがくださった花束。 ありがとうございます。
Takayo's mother gifted me the flowers.

Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -_f0186787_12344540.jpg
Rちゃんと
With R-chan.

Thank you ! Exhibition in Gumma - ありがとうございました♪ ギャラリー in 群馬 -_f0186787_123595.jpg
こちらは、従妹&旦那さん&叔父&叔母からのもの。
青が好きな私にぴったりなプレゼント! よくわかったね! ありがとう!!
This is from my cousin, her husband, my uncle and my aunt.
It was great gift for me, I love blue ! How did you know that ?
Thank you so much !!



← いつもありがとうございます♪
← Thank you very much, always !


by naomiangel | 2009-05-04 12:35 | Event イベント

<< The Muse of the... 懸賞 Tomorrow my exh... >>