人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Exhibition of Jan. 17th - 1/17のギャラリー -

懸賞 2009年 01月 18日 懸賞

(English following Japanese)


← いつもご訪問ありがとうございます♪
← Thank you very much for visiting, always !


1月17日(土)のイベントもとても素敵なものになりました。
Our event on January 17th was also very nice.

前回、ギャラリーの様子、大理石のお部屋の様子をご紹介したので、今回はそれは省略させていただくとして・・・(前回の様子) この群馬会館は国の有形文化財として登録されているくらい由緒ある会場なんですよ♪
I introduced and showed photos about my echibition and the nice marble room, before, so, I cut them this time. If you want to see those, please check the column for the previous event. The Gumma Kaikan is registered as a cultural property of Japan. : )

今回は私は貴代さんの赤ちゃんの子守のため、クリスタルボウルは聴けなかったのですが、皆さん、横になってとてもリラックスして聴けたようです。
I couldn’t listen to Takayo's music, because I was baby-sitting for her baby, but, every one seemed to be able to relax because they could lie down.




受付を手伝ってくれたBちゃんがお昼の豪華なおかずを作ってきてくれました!
それも、体に良い山菜たち! ユリ根や、菊の花、菊いも、「みずたま」とかいう不思議な形の山菜、紅大根などなど、とってもおいしかったです! 食べたことないものばかりで、まるで長い人生の末に天国で出された、特別なお料理のように、とても癒されました・・・。 (不思議な表現だけど、みんな、「うん、うん、そんな感じ~」と相槌うっていましたよ。笑。) (あ・・・みずたまの拡大写真ちゃんと撮っておけばよかった・・汗)
Bちゃん本当にありがとう!
B-chan, who helped our reception, she brought the great natural lunch for us ! It's wild vegetables, very good for health. There were many vegetables which I've never had before. It's like a really heaven lunch in heaven after our long life. Well, it's strange explanation, but, every one said, "yes, that's right !". haha.
Thank you, B-chan !




イベントのあと、会場にてBちゃんとそのお友だちが素敵な衣装でフラダンスを披露してくださいました♪ ありがとう、Bちゃんたち。
After the event, B-chan and her friends showed us Hula dance with beautiful costumes. Thank you !!

それから、初回、2回目につづき、今回もまた、貴代さんのお母様から、豪華な美しい大きな花束をいただいてしまいました!!!
いいんでしょうか??? こんなに恵まれて・・・ 本当にありがとうございます・・・。涙。
And, Takayo's mother gifted me a lot of beautiful flowers again ! (She gifted me first and second time, also...)
Is that OK to get 3 times ??? Wow.... I am a so happy and lucky woman...
Thank you very much.




こんな素敵なメッセージまで・・・ 「ナオミ・エンジェル様 年の始めにエンジェル達に出逢えること幸せに思います。 益々のご活躍を」
She gave me a very nice message. "Dear Naomi Angel, I'm so happy to be able to see angels in the beginning of the new year. Best wishes for your continued success."




それでね、みなさん、このバラ、実は魔法のバラなんですよ。笑
You know what ? The rose is a magic rose, in fact. : )



このピンクのバラの色をよく見ていてください。
Please look at the color of the pink rose.




は~って息を吹きかけると・・・
Then I breathed on the rose...




びっくり! 白くなっちゃいました! 温度で色が変わるというバラです。
なんという・・・ 人間はすごいものを作ってしまいましたね・・・。
Oh my god !! It turned to white !! It's the rose changes the color by temperature.
Wow... human-being created such an amazing thing...

私の机の上に飾られた花たち。
The flowers on my desk.





今回もたくさんの方に絵を買っていただきました。 ありがとうございました。
This time also, many people bought my arts. Thank you very much.

そうそう、こちらの「空から舞い降りた守護天使」の原画(4,200円 A4サイズ)も素敵なお客さまにお買い上げいただきました。
ありがとうございました♪
This original picture "Guardian Angel from the Sky" (4,200yen A4 size) was bought by one nice costomer.
Thank you very much !
Exhibition of Jan. 17th - 1/17のギャラリー -_f0186787_15334337.jpg




← いつもありがとうございます♪
← Thank you very much, always !


by naomiangel | 2009-01-18 17:32 | Event イベント

<< Naomi Angel'... 懸賞 About Comments ... >>