人気ブログランキング | 話題のタグを見る

魂の終結する黄金の光の場 & 蓮 (華蓮さんの名刺デザイン)

懸賞 2012年 06月 19日 懸賞

(English following Japanese)

■ お知らせ ■
非売品だったNaomi Angelの原画を特別に販売スタート!
【第1弾】 Naomi Angelの原画販売
【第2弾】 Naomi Angelの原画販売

魂の終結する黄金の光の場 & 蓮 (華蓮さんの名刺デザイン)_f0186787_020453.jpg


魂の終結する黄金の光の場 & 蓮 (華蓮さんの名刺デザイン)_f0186787_0211763.jpg



いつもいつも大変お世話になっている、クリスタルボウルヒーラーの華蓮(KAREN)さんの名刺デザインをさせていただきました。

あ、うん、名刺のオーダーメイド受付終了していたんですけどね・・笑

華蓮さんからどうしても!Naomi Angelさんに創っていただきたい!とご依頼を承りまして・・ それに大変お世話になっている人だし、ということで、作成しました。

今回ですね、ちょっと、華蓮さんにぴったりなビジョンをいただくために・・事前に、あることをしました。

2012/4/28の夜、アストラルトラベル(つまり、幽体離脱です。笑)を久々にしまして、宇宙空間にある私のアトリエでビジョンを受け取りにいきました。

華蓮さんに送ったメールの一部 ↓

----

実は、昨日(4/28)深い瞑想状態になって、幽体離脱して、
ANAN(私の守護ドラゴン)と一緒に宇宙空間にあるアトリエで
華蓮にピッタリなビジョンをいただくお願いをしたところ、、
なんか、魂が終結する宇宙の根源の場所へ急に連れて行かれたような、
あるいはその場所のビジョンを見せられたようなそういう体験をしました。
黄金の光がたくさん集結していて、周りに行くにつれて、ピンクや水色の光になっていました。
北欧神話ではユグドラシルという生命の樹も、内側が、こんな光の集結したような黄金の世界のようです。
ユグドラシルは、生命が地球へ(あるいは他の星へ)生まれ変わる間に魂が休む場所、です。

いわゆる、宇宙の根源の場所、を光の存在たちが見せてくれました。

このビジョンを見た夜は爆睡したというか、12時間も寝てしまいました・・^^;
すごいエネルギーの場所だったみたい。

----

実は、この日、華蓮さんもものすごく眠くて、昼寝もしてしまったそうです。
華蓮さんともつながりながら、この宇宙空間へ行ったのか、ビジョンにつながったのだと思います。

このビジョンを観た時、とにかく、「光の終結」を描けばいいのだなぁ~と思っていたのですが、
華蓮さんのお名前にもある、「蓮」の花もシンボルイメージとして、載せてお創りしましたら、

華蓮さんも、「きゃ~、き、き、綺麗すぎ~! イメージ通り!というかイメージ以上!!」と大変喜んでいただけまして、さらに「私もクリスタルボウルの時に、黄金の光が出てくることが多く、お客様も感性豊かな方は皆さん、『金色の光が降り注いだ』という方が多いの。 だから、華蓮の中では、金色はかなりのキーカラーです。 感じてはいたけど、やっぱり黄金色は宇宙根源の光だったんだね☆☆ ほんとにありがとう♪」とおっしゃってくださいました♪
しかも、ありがたいことに・・・「そのイメージを絵としてビジュアルにできるアーティストは、やっぱりNaomi Angelさんしかいないわ!!」とまでお言葉をいただきました! ありがとうございます♪ いや~そんな・・・照れますね。
 でも、ありがたいお言葉です。
やっぱり肉眼で見えない世界をビジュアル化するお役目をさせていただくために私はこの地球に、この時代に存在するのかなぁ・・・?とひそかに、改めて自分の存在を認識させていただきました。 止めてはいけないな・・と。

やはり、3次元でイメージするのと、5次元以上の世界へ行って受け取るビジョンやイメージは、まったく違う、と改めて実感した作業でした。 3次元だと、あれやこれやと理屈や思いや考えでアイテムをくっつけてしまいがち。 5次元で得たビジョンにはとてもかなわない。

まだまだ磨くところはいっぱいありますが、前へ前へと進んでいます。

For English = click "More"

携帯電話・iPhoneの方はこちら→ 人気ブログランキング

魂の終結する黄金の光の場 & 蓮 (華蓮さんの名刺デザイン)_f0186787_1541487.jpgあなたの毎日がいつもキラキラ・ミラクル・ハッピーでありますように♪ いつもありがとうございます♪


■ Naomi Angel's Site Links ■
Naomi Angel オフィシャルサイト Naomi Angel's Official WebSite
Naomi Angel アートオンラインショップ Naomi Angel's Art Online Shop
Naomi Angel イベント情報 Naomi Angel's Event Info

■ Naomi Angel's Twitter ■
日本語 Twitter アカウント @NaomiAngel7 (Only Japanese Language 日本語のみ)
English Twitter Account @NaomiAngel777 (Only English Language 英語のみ)



I designed the name card for KAREN who is a crystal bowl healer.

Before I designed this name card, I tried to take astral travel (out-of-body experience) to get the best vision for her, at night of Apr 24th 2012.

When I tried the astral travel with my guardian dragon and flew to my atelier in the universe, I asked the universe to show me the best vision for KAREN, then, I was taken (or the universe showed me) to some place like the source of universe, like the last place where all souls go together in the end of their journey.
A lot of golden lights were gathered in the place, when I zoomed out from there, I could see the soft right blue lights or pink lights.
In the inside of the Yggdrasill (of the Scandinavian myth) is also full of a lot of golden lights.
the Yggdrasill is the place where the souls visit after they left form their bodies and take a long rest until to be reborn to new bodies in the earth or other planets.

My light guardians showed me the source of universe, what they call.

After I saw the vision, at that night, I slept 12 hours.
I think there was huge energy in the place.

In fact, at the same day, KAREN also was so sleepy all day and she took a nap in day time.
Maybe, I guess she was also connected to my vision or taken to the universe with me.

Then, I drew the golden lights in the universe which I saw for her name card, and also added a lotus flower which is the symbol of her name. (KAREN means Gorgeous Lotus).

She saw the design, then she was excited and said “That’s soooo beautiful !! This is exactly my imagination, no, maybe, much more !” and, “I also always see the golden lights when I play Crystal Bowls, and my some clients also said “I was in the golden lights shower”, so, the gold is my key color. I guessed, but now I'm sure the golden lights is the lights of the source of universe, isn’t it ? Thank you !”

And also she said, “there is no artist who can make that imagination to be visualized to a picture like you !” That is the best admiration for me.

I thought I am in this earth and in this age to visualize the invisible world .. so, I have to continue this work… never stop..

And I learned again there is a big difference between the vision in 3 dimensions and 5 dimensions. In 3 dimension, we would add something limited or some items on the design with logical mind. That is nothing compared to visions in 5 dimensions.

I would like to brush me up more…

For Mobile Phone → Popular Blog Ranking

魂の終結する黄金の光の場 & 蓮 (華蓮さんの名刺デザイン)_f0186787_1541487.jpgThank you for clicking very much ! Wishing your brilliant miracle happy days !


by naomiangel | 2012-06-19 07:07 | Naomi Angel Art アート

<< いつかいってみたいところ モン... 懸賞 NHK「陽だまりの樹」と市原隼人さん >>