人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Wedding Anniversary - 結婚記念日 -

懸賞 2009年 04月 01日 懸賞

(English following Japanese)
ハワイレポートの前に・・・
Before the Hawaii report...

Wedding Anniversary - 結婚記念日 -_f0186787_12253256.jpg

今日は両親の39年目の結婚記念日です。^^ (私じゃないんです。笑)
うちの父のことで、ひとつ、私は自慢できることがありまして、
父は、結婚してから一度も結婚記念日を忘れたことがありません
毎年4月1日に、必ず、バラの花束を母にプレゼントするのです。
今年もやっていました。 写真はそのプレゼントの花束です。
すごいですね。 一度も忘れたことがないんです。 (お酒を飲んだら、話したことぜ~んぶ忘れるのに。笑)
私のだんな様もこんな風にプレゼントしてくれたら嬉しいな♪ 笑。

Today, it's my parent's 39th wedding anniversary. (Oh, not me. haha.)
I'm proud of my father, he never forgets the anniversary.
And, he gifts beautiful roses to his wife on Apr. 1st. every year.
This year also he gifted her the beautiful roses. The photo is the roses.
Amazing. He has never forgotten. (Even though he always forgets everything he talked or listened to while he drank alcohol. haha.)
I wish my future husband will gift me in same way. : )

お父さん、お母さん、結婚記念日おめでとう。
時にはケンカもするけど、すぐに仲直りする二人。
いつまでもラブラブでいてください。^^

Dad and Mom, congratulations for the wedding anniversary.
Sometimes, they argue, but make up soon after that.
Please keep staying in love to each other. : )



← いつもありがとうございます♪
← Thank you very much, always !


by naomiangel | 2009-04-01 12:35 | Diary 日記

<< God of Hawaii v... 懸賞 I'm back ! ... >>